Hogy lehet tökéletes tested az izmokkal?

0
872

Szép testet akarsz? Meg kell ismerned az izmaidat. Az izmok fontos részei a mozgásszervi rendszernek. Minél képzettebb vagy, annál erősebb a tested. Annak érdekében, hogy építeni az izmokat, akkor is tudni valamit róluk. Ha megérted a szabályszerűségeiket és reakcióikat, könnyebb lesz neked gyakorolni. Az izmok fontos részei a mozgásszervi rendszernek. Minél képzettebb vagy, annál erősebb a tested. Annak érdekében, hogy építeni az izmokat, akkor is tudni valamit róluk. Ha megérted a szabályszerűségeiket és reakcióikat, könnyebb lesz neked gyakorolni. Ezen kívül, akkor kap egy jobb érzés.

Néhány fontos információ az izmokról: az izmok létfontosságú, mert lehetővé teszi számunkra, hogy mozog – akár kocogás közben, séta közben, vagy akár fogmosás közben. Semmi sem megy az izmok nélkül. Ellentétben a sima izmok (mint például a bélfal), lehet vázizom speciális gyakorlatok célzott gyakorlatokat. A vázizomzat több mint 400 szabadon használható izmot tartalmaz. A legtöbb esetben inak kötik össze csontrendszerrel, így a passzív mozgásszervi rendszerrel.

Ahhoz, hogy formában maradj, szükséged van mind te, mind az izmok

Az izmok az egyik oldalon a motorok a teljes mozgásszervi rendszer, de másrészt a “pillérek”, amelyen nyugszik a statics a testünk. Ezért a képzett izmok javítják mind a mozgás szabadságát, mind a testtartásunkat. Az izomrostok száma és összetétele minden emberben különbözik – de egy dolog közös az összes: az izmok a erősebb, annál jobban képzett, mert a képzett izmok aktiválhatja különösen sok izomrostok. Helyes ingerek. Függetlenül a genetikai előfeltételek, az aktivált izomrostok típusát határozza meg az adott típusú képzés.

Ha szeretné emelni súlyokat naponta, vagy megtörni a sprint rekord száz méter, akkor a vonat szinte kizárólag a fehér izomrostok. Maraton futók, triatlonok vagy más állóképességi sportolók elsősorban erősíti a vörös izomrostok. A kor, a gyors és lassú izomrostok egyre vegyül egyfajta kombinált formában. Ahhoz, hogy formában maradj, szükséged van (mind te, mind az izmok) a megfelelő tálalási javaslatok -, akkor keresni egy rendszeres végrehajtása a gyors gyakorlatok izomerősítés.

Gyors gyakorlatok használata mind lassú, mind statikus szakaszok

Nem fontos, hogy mennyit edz-az izmok száma nem változik ilyen módon! Tehát, aki azt mondja, hogy “most már több izma van, mint korábban”, azt jelenti, hogy az izmai térfogata, alakja és ereje javult. Röviden, a teste sportosnak és fittnek tűnik.

Az izmok képesek alkalmazkodni a különböző típusú terhelés. Ez azt is megmagyarázza, hogy a testünk miért petyhüdt és nehézkes, miután évekig a kanapén feküdtünk. Sőt, ül (vagy fekszik), az izmok szinte nem működik egyáltalán. És mivel egyre kevesebb izomrost aktiválódik, az izom gyengül a szó legigazabb értelmében. Az izmoknak impulzusokra van szükségük a növekedéshez.

A gyors gyakorlatok az izomzat erősítésére mind lassú, mind statikus szakaszokat alkalmaznak. A gyakorlat célja a “hypertrophia” -, hogy ebben az esetben úgy gondolja, a növekedés a vastagsága az izmok, ami azonban nem jelenti azt, hogy ki kell fejleszteni a” vastag izmok”, de csak akkor fordul elő, hogy a feszültség az izmok, formázás, karcsúsítás az alak és simítás a bőr. Cserélje ki a heverészést gyakorlatokkal, és erősítse meg a petyhüdt izmait. Akkor is gyakorolni, még a kényelem a saját otthonában, amikor Önnek megfelel.

Az izom kap egy további impulzust, hogy felerősítse

Ha azt szeretnénk, hogy izomtömeget, meg kell kínozni az izmokat egy magasabb terhelés. Adja meg nekik a megfelelő impulzust. Valójában három fő mechanizmus váltja ki az izomnövekedést. Metabolikus stressz. Egyik sem ér fel egy kis adaggal. Ezért ajánlott nagy terhelés esetén, ha a gyakorlat megismétlődésének száma 8 és 12 között lesz (ez az a szám, amit a sorozatban csinálsz, mint gyalog a balesetig). Egyértelmű, hogy idővel egyre erősebb lesz, a gyakorlatok könnyebb az Ön számára – akkor kezelni sokkal több őket a sorozatban.

Ami régen nagy teher volt az izmoknak, az hirtelen egy könnyű bemelegítés volt számodra. Ha egy súlyzóval gyakorolsz, csak a nehezebbekhez mész. Az izom további impulzust kap, hogy erősítse és növelje a térfogatot. De mi van, ha csak a saját testsúlyodat használod. Persze, dobhatsz egy hátizsákot, egy rakással a hátadon, de az már nem testsúlyos gyakorlat lesz. Igaz, ha a” puszta ” terhelést a saját tested, akkor korlátozott, és nem éri el a méreteit semmilyen testépítő,és ehhez elegendő a súlya a saját tested.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here