Hogyan szűrjük ki az üzemanyagot a készülékből?

0
794

Sok rajongó autók, amelyek azt hiszem, hogy kiszűrje az üzemanyag a készülék nem különösebben fontos eleme. De érdemes megjegyezni, hogy a teljes üzemanyagrendszer állapota a járműben jelentősen befolyásolhatja a vonat jellemzőit, és egyes esetekben meghibásodásokat okozhat. Ezért érdemes gondosan figyelemmel kísérni ezen elemek egyensúlyát, amely biztosítja az üzemanyag tisztaságát.

Miért cserélte ki a szűrőt? A kérdés az, mi gyakran azt jelenti, hogy cserélje szűrőt az üzemanyag. Ez egy másik téma-minden esetben egy személygépkocsi 30 ezer. km-re van az olaj, és túl sokat szűri ki az üzemanyagot. Kezdjük egy magyarázattal, hogyan fogja megtölteni a dízelmotort. Az autók túlnyomó többségében, az első gorivne cellák, társított üzemanyag egy gázszivattyú a tartályban.

Mindig ellenőrizze a szűrő állapotát

Ez a szivattyú, attól függően, hogy a rendszer, létrehoz egy kis nyomást 1-5 bar. Az első szűrő, például, a hálózat, odvojiva vagy lehet tiszta, lehet tenni a szivattyú. Ez egy állapot sustavskog üzemanyag, a teljesítmény, amely befolyásolhatja a csökkentés dinamičkinih jellemzőit az autó. Ez sokáig észrevétlen marad. De eljön az a pont, amikor az autó tulajdonosa korábban találkozik, a kedvenc autója gyorsabb és gyorsabb volt. Ez az első jele annak, hogy érdemes ellenőrizni a szűrő állapotát, és emlékezni, hogy mikor változott utoljára.

Ennek megfelelően az üzemanyag szivattyúzott nagy nyomás, amely lehet előre elkészített szivattyú. Az úton a dízel keresztülfolyik a szűrőn, amely a szivattyú és a nagy nyomású szivattyú közötti üzemanyag-vezetéken található. Tudod, hogy néz ki kertridz egy filter üzemanyag után a 30,000? km? De nem tudom, és az üzemanyag színszűrője ebben az esetben a legfontosabb, de az a tény, hogy a szennyezés óta egyre ellenállóbbá válik. Ahogy a szűrő megtelik, a szivattyú bejáratánál csökken a dízelüzemanyag nyomása.

Miért nem működik a filtersko üzemanyag? A válasz erre a kérdésre nagyon egyszerű. Ennek az elemnek a neve, tudod, hogy az üzemanyag tisztítására használják, a környezetszennyezés különböző típusai. A szűrt szennyeződések és a felesleges szennyeződések a szűrő egyik elemén alapulnak, majd fokozatosan lezárják. A szűrő kapacitásának csökkenéséhez vezet, ami a normál üzemanyag-fogyasztás megszakításához vezet.

Milyen gyakran kell cserélni szűrőt üzemanyag?

Persze, szivattyú hosszú ad tanácsot, de ha elfelejti, hogy ez egy cserefűrő az üzemanyag fontos, és a dízel, hogy van a hűtőben rendben van, egy bizonyos ponton, a szivattyú a nagy nyomás legalább időről időre, akkor elkezd megszáradni! Ezen a ponton, az egész rendszer az üzemanyag kezd olvadni, ez kerülhet a tulajdonos az autó, akár több tízezer dollárt. Szivattyú nagy nyomás kezdődik” termékek ” fém faragott, a megsemmisítése én, de ugyanakkor elpusztítani injektore üzemanyag.

Érdemes megemlíteni, hogy egyes autógyártók azzal érvelnek, hogy fennáll annak a lehetősége, hogy a filtriranja üzemanyag az autójukban, az egész élettartamát, hogy a jármű. Talán ez az állítás helyes, de a legvalószínűbb, hogy az eredmény csak laboratóriumi és steril körülmények között érhető el. Különösen figyelembe véve a korábbi Szovjetunió területén értékesített üzemanyag minőségét.

Milyen gyakran kell változtatni szűrőt az üzemanyag. Ha figyelembe vesszük az autógyártó ajánlásait, valamint számos gépkocsitulajdonos hosszú távú tapasztalatát, akkor kiszámítható az átváltási gyakoriság átlagszáma 30 000 km-re. Ez a periodičnost najjednostavnijom, aki nem visel nagy karbantartási költségek vezet egy normális munka Üzemanyag-ellátás.

A motor kenőanyaga működött

Milyen gyakran zamenjujete szűrő üzemanyag? Felelős a dostavljenog üzemanyag tartályból a motorba történő tisztításáért. Dízelmotorral felszerelt járművek esetében ne feledje, hogy az ilyen dízelmotorhoz jó minőségű üzemanyagra van szükség. Különben jelentős költségekkel kell szembenéznünk az injektáló rendszer meghibásodása miatt. A tüzelőanyag-helyettesítő szűrők fő meghatározása a termék és a gyártó műszaki útlevele. Ne feledje, hogy ha kevesebbet vezet, ajánlatos kiszűrni a ciklikus változásokat, például minden évben.

A fojtott szűrő üzemanyag tünetei. Itt érdemes megjegyezni, hogy ezek a jelek is jelzi teljesen más okok miatt. De ha emlékszel, hogy szűrni az üzemanyag változás nagyon hosszú ideig, mint az első, érdemes változtatni, majd továbbra is diagnosztizálni az autót, ha a probléma nem szűnt meg. Mindegy, mark az egyik, minden problémában manifesztálódik, ha a motor nem szállít elég üzemanyagot. Hogy pontos legyek, a motor jelentősen elveszti az erejét, néha elsüllyed, nehéz elkapni a hideg, vagy van egy nagy sebességű.

Fontos eleme a csere előtt minden tél. Ez annak a ténynek köszönhető, hogy egy nagy mennyiségű víz tárolt a szűrő üzemanyag és parafinu. Tisztátalan szűrő az üzemanyag, mielőtt a tél megfojtja a rendszer az üzemanyag, ezért imobilizovati autó. Ez a fő eleme a kenés minden motor. A kenőanyag a motor dolgozott 100%, folyamatosan filtriran jelenléte miatt szennyeződés. Ezek közül a szennyező anyagok közül például továbbra is korlátlan üzemanyag, vagy égő olaj, amíg a motor jár.